Soovite luua oma seiklusmängupaiga või uuendada juba olemasolevat? Suurepärane!
Me ei paku frantsiisi, me pakume koostööd.

Tänane parim pakkumine, teil tuleb hoolitseda üksnes väärika seiklusmängu olemasolu eest.
Tulge meiega ühise katuse alla. Meil on valmis veebilehekülg koos broneerimissüsteemiga, valmis reception, ürituste ja ootetsoon. On mitmeid teise või veel enama põlvkonna seiklusmängudeks kohandatavaid vabu ruume.
AD: Otsime administraatoreid!
Parem on avada üks seiklusmängukoht koostöös teiste korraldajatega n.ö ühe lipu all, kes on huvitatud ühisest edust ja 6+ seiklusmängudega ühes paigas, kulutamata ressursse ja aega tavaruumide ja veebilehekülje ettevalmistamiseks, toomata turule uut brändi… kui avada 1 või 2 seiklusmängupaika kiirustades, makstes tulevikus renti lisaruumide eest, lisaks andes 10-15% tulust frantsiisileandjatele.
Ärge kiirustage ostma stsenaariume ega pärast kolme mängu läbiviimist omi kirjutama. Meil on, mille hulgast valida. Meie huvides on pakkuda teile parimat, et tõsta paiga üldist reputatsiooni. Te saite juba piisavalt teavet, et meiega ühendust võtta ja tingimustes kokku leppida, kui aga tahate lugeda veel…
IMAGINARIS liidab töötajaid, kellel on suur ja mitmekülgne kogemus päriselu põgenemismängude loomisel. Meie mängud on edukad nii Venemaal kui Euroopas.

1. Seiklusmängude loomine.
Kui te asute Tallinnas, siis võivad meie spetsialistid appi tulla uue projekti kõigil etappidel: ruumi valik, stsenaariumi väljatöötamine, ehitustööd, dekoratsioonide valmistamine, mõistatuste ja liikuvate objektide loomine, elektritehniline tugi, häälestamine, testid ja Käivitamine.

2. Stsenaariumi väljatöötamine.
Kvaliteetset stsenaariumi kohtab harva, see tõde kehtib mujalgi kui interaktiivsete mängude valdkonnas. See oli ja saab alati olema tõsiseks argumendiks iga mänguprojekti juures. Iga uus seiklusmängu stsenaarium, mille IMAGINARIS on loonud, on tähendanud tõsist tööd seiklusmängu dramaatilise ülesehituse ja süžeekontseptsiooniga, mängumehhaanika detailset väljatöötamist ja hoolikat rekvisiitide valikut.

3. Elektroonika, juhtimissüsteemid, programmitugi.
Kõik mänguprojektid, mis IMAGINARIS on loonud, on vähemalt teise põlvkonna omad. Ei mingeid ultraviolettlampe, lukke ega võtmeid, üksnes tööstusliku tasemega automaatika ja elektroonika. Seiklusmängu juhitakse eranditult arvutiprogrammist (töötab ka tahvelarvutis). Programm hõlmab logistikat, tarifitseerimist, tulekahjuhäiret. Programmituge uuendatakse pidevalt ja täiendatakse vajalike aktuaalsete rakendustega. Kõigis nendes küsimustes pakume teile kindlalt kompetentset abi.

4. Mõistatused.
Me töötame välja originaalseid, mittestandardseid mänguobjekte nii mehhaanilisel kui elektroonilisel baasil. Me töötame teie tehnilise ülesande järgi välja unikaalse objekti just teie seiklusmängu jaoks.